Är det okej ?

 
 
Okej, jag antar att det inte är riktigt okej att säga så här, men jag längtar efter julen! Haha jag sitter och kollar på bilder från förra julen och även mina julvideos jag lade upp på youtube förra året. Minst sagt pinsamt, skäms som bara den över dem men känns ändå kul att ha kvar haha. 
 
Men jag blir alldeles julig av att kolla på sånt, ÄLSKAR julen och December kan vara den bästa månaden på hela året eftersom den är så julig. Fast jag hatar vintern efter det, men just December är magisk enligt mig. Tro mig, jag älskar sommaren huuur mycket som helst och vill gärna ha sommar sådär 2 månader till, men efter det kan julen gärna komma, lite tidigare det här året så man slipper gå hela hösten och bara väntaaa haha.
 
Älskar ni också julen lika mycket som mig hehe?

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback