Bästa starten på dagen enligt mig

Startar denna morgon med postitiva tankar och som vanligt, en smarrig frulle. Bästa starten på dagen enligt mig är att stiga upp och göra mig en riktigt god frukost som jag sedan sitter ner och äter i lugn och ro och njuter av varenda tugga (helst en powerwalk innan det också så smakar det så där extra smarrigt). Även på skoldagar så äter jag min frukost i lugn och ro, hellre komma till skolan helt ful och ofixad än utan en bra frukost i magen haha ;) Det är så underbart att börja morgonen med lite lugn och ro tycker jag, för att sedan vara redo för dagen till 100%. 
 
Har tre frukostar som jag varierar mellan oftast och det är antingen gröt, fil&müsli eller någon god smoothie. Men oftast blir det någon av de två förstnämnda alternativen. Och ibland något helt annat! Ibland något ägg till och ibland/oftast någon macka till. Men har helt ärligt börjat tröttna rejält på mackor då det inte finns något riktigt gott, saftigt, riktigt grovt bröd i affären längre och har inget bra recept på det heller. Tips? Men idag blev det iaf en skål med havregrynsgröt på 1,5 dl havregryn och 3 dadlar, toppat med kvarg, hallon, mullbär och valnötter. Och självklart så rörs allt om till en enda röra så det blir sådär fantastiskt gott! MUMS♥

 
Idag väntas en massa härlig träning och ikväll är det rixfm-festival! Så denna dag ser jag verkligen fram emot, lite mer händelserik än gårdagen iaf hehe ^^
 
Nu ska jag fixa mig och göra mig redo för dagen! 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback