Första dagen på gymmet!

Idag efter lunch så mötte jag upp Amanda för att sedan ta oss till gymmet, första gången på det ''riktiga'' gymmet och var så himla taggad innan. Väl där så blev det ett blandat pass med fokus på lite olika muskler. Vi började med 15 minuter på löpbandet och därefter testade vi lite olika maskiner samt lite fria vikter. Skulle nog säga att det blev mest fokus på rumpa och ben ändå men som sagt så blev det ett blandpass där olika musklergrupper var involverade. Vi var mest där och försökte förstå oss på hur allt fungerade. Men däremot ska vi nog försöka få till ett pass på typ tisdag och då blir det lite mer planering innan! Men det blev ett väldigt bra och brännande pass idag ändå och det kändes faktiskt riktigt bra. Har liksom alltid drömt om denna dag sedan flera år tillbaks haha, har alltid velat testa gym :D Och sååå kul att Amanda har samma inställning som mig att verkligen vilja börja gymma nu på riktigt! Att ha en träningskompis är verkligen guld värt, hade nog vänt innan jag ens var inne på gymmet om jag var helt själv, så nervös som jag var haha. 
 
När jag kom hem blev det lite häng vid poolen och därefter middag med rökt lax, färskpotatis och en stor sallad till det! Helt perfekt en sommarkväll som denna. Nu sitter jag och mumsar på mörk choklad o kokoschips och ska sätta på några avsnitt av gossip girl, så spännande just nu♥
 
Om ni gymmar, hur var er första dag på gymmet? Var ni också nervösa? Skulle vara jättekul att få veta så SKRIV i kommentarerna! :)
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback