Höstväder ju

Idag hade vi egentligen planerat att åka till några kompisar och åka ut med deras båt, grilla, bada och lite så. Men när prognosen visade åska och regn hela dagen var inte det riktigt aktuellt. Så vi stannade hemma istället! Vi har vart och handlat rätt nyligen och ska senare ikväll basta och bada lite i poolen. Så mysigt♥ Och så blir det grillat kött med rotfrukter till middag, plus lite gottis till senare ikväll hihi. Lite naturgodis, nötter och godis. Är det lördag så är det ^^ Har dessutom en sån galen träningsvärk från igår... Går som jag vore 100 år gammal typ haha. Hoppas det lägger sig lite inför morgondagens benpass med Amanda på gymmet!
 
Just nu sitter jag i myskläder och fryser bara jag tittar ut genom fönstret, burrrrr. Kallt! Kanske hösten är på väg redan nu? Eller kanske kommer sommaren snart tillbaks? Man vet aldrig. 
 
Vill ni ha höst redan nu eller vill ni fortsätta med sommar ett tag? Själv vet jag inte vad jag vill, för hösten är ju himla mysig ändå alltså... Kommer upp en video någon dag med ''det bästa med hösten enligt mig''. Så håll utkik!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback