Mininutella

 
Ja, andra dagen i augusti avklarad och dagen har väl för mesta del bjussat på bra sommarväder väl? I alla fall här. Vi åkte ut på en liten tur till en strand och det blev mest ''solande'' med solen bakom molnen dock tyvärr, ett litet dopp fick det bli för min del för det var inte så himla varmt i vattnet, eller kanske 24-25 men jämfört med 30-gradiga poolen här hemma är det kallt haha. Lite bortskämd är man kanske hehe men men... ;)
 
Ikväll har vi ätit min absoluta favismat, grillat kött med rotfrukter (potatis, sötpotatis och palsternacka) i ugn och sallad till det. Huuuuur gott? Sitter och mumsar på det på bilden ovan just nu, också hur gott som helst men är proppmätt nu så lär knappt få ner hälften haha :( Hittade mininutellan i en taxfree- shop på flygplatsen i Rom, massor små söta mininutellas i ett paket! Superdupergulligt så var tvungen att köpa hehe. 
 
Hoppas ni får en fin kväll, nu ska jag ta ett kvällsdopp i poolen, xoxo♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback