Rixfm- festival

Så nära ju! Alltså ska klara det! SKA.
 
Hello! Jag kom hem för en timma sedan lite drygt, mötte upp Amanda, Julia och Emelie där strax innan rixfm började och så kollade vi lite på det ett tag. Men efter ett tag ville de andra åka lite karuseller på tivolit som också var där, men eftersom det nästan enbart är snurrgrejer så blev det inte mycket åka för mig då jag mår så fruktansvärt illa av sånt :( Men hade ändå en bra kväll med vännerna, missade dock Molly Sandén och det känns inte alls roligt! Hade verkligen sett fram emot att se henne uppträda eftersom jag totalälskar hennes nya låt ''Freak'' :/ Men men, hade som sagt roligt ändå! 
 
Ska snart göra mig i ordning och krypa ner i sängen och kanske läsa eller något sånt, är väldigt trött kan jag säga. Imorgon väntar ännu en bra dag så bäst att vara utvilad, xoxo♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback