Run for life

 
Hello!
Första ''riktiga'' skoldagen är nu avklarad och det känns väl rätt bra ändå att veta att man är igång igen. Eller ja vill ju helst ha några veckor sommarlov till såklart hehe men nu när man ändå ska börja så känns det skönt att vara igång igen som sagt. Kom hem runt klockan fyra och efter ett tag kom pappa hem och vi gav oss ut på en liten minilöptur i spåret, men skönt var det i alla fall. Körde därefter lite bicepsövningar men blev inte superlångt träningspass idag, men bättre än inget! Nu har jag duschat och käkat lite och snart börjar ju idol :D Mitt favoritprogram under hela året, alltid varit det och kommer nog alltid vara. Och allra roligast är ju audition! Alla som skämmer ut sig och alla som är så sjuuukt duktiga. Riktigt roligt och underhållande enligt mig. Gårdagens program var väldigt bra tycker jag så hoppas på samma idag. 
 
Ja, imorgon väntar ännu en skoldag och inte världens roligaste heller... Men aja, bara att bita ihop ge allt ändå :) 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback