Smarr

 
Inte så vackert men kan säga att det var dröööööööööm. Gröten är gjord på 1 dl havregryn, 1 minibanan, 2 dadlar och sedan vatten så det täcker allt. Toppade med frysta hallon och jordnötssmör, nya beroendet hehe. Och så en skvätt mjölk, bara för att det är sååå gott. En del av dagens smarrfrulle. Och det är så himla många där ute som inte gillar havregrynsgröt, men då har ni testa massor olika sorter! För att bara havregrynsgröt i sig är inte min favvo heller, kolla gärna min kategori ''Recept: Frukost'' för massor goda grötrecept♥
 
Idag blev det en ordentlig frulle för att ladda upp inför gymmet senare idag, axlar, biceps & mage med Amanda. Taggad till tusen! Ska snart planera passet, ett måste för mig för att man inte ska stå där och inte veta vad man ska göra. Bästa uppladdningen är helt klart gröt enligt mig. Så mumsigt och man får massor av energi!
 
Vad är ert bästa uppladdningsmål? Ge gärna tips!
 
 






Kommentarer
hjjonsson.blogg.se säger:

Åh gott!

2014-08-12 | 13:35:08
Bloggadress: http://hjjonsson.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback