TRÄNINGSVÄRK.

Efter att ha tränat 6 dagar i rad så kände jag att det behövdes en vilodag idag, så fick det bli alltså. En väldigt regnig dag och man blir inte så himla sugen på att vistas ute så mycket. Men har iaf vart ute och hjälpt till lite på tomten i några timmar och vi lyckades slippa regnet för det mesta som tur var. Annika är här och om ett tag ska vi börja fixa i ordning middag för kvällen, blir grillad lax idag. Inte alls helt fel, blir nog himla mumsigt tror jag. 
 
Har en sån sjuk träningsvärk i benen idag alltså haha... Mest i framsida lår och rumpa. Varje steg jag tar gör SÅ ONT. Men jag älskar det hur mycket som helst, om jag inte får träningsvärk efter mina pass är jag hur besviken som helst haha. Träningsvärk får man ju om man varierar sig och ''chockar'' kroppen med nya grejer så glöm inte bort det för annars utvecklas man inte om man bara kör samma grejer hela tiden!
 
Beklagar för att det blir lite väl mycket egopics på senaste tiden, men lite svårt att trolla fram andra 
bilder från ingenstans tyvärr hehe. 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback