Back to the gym

Idag har det vart full rulle. Efter frukosten så begav vi oss ner till affären för att hämta ut ett paket, som var till mig! Har nämligen för en gång skull haft en riktig tur och vunnit en tävling med värde på 2000 kronor!! Mer om vad paketet innehöll ska jag skriva om så småning om :) Måste ju hålla lite på det hehe...'
 
När vi kom hem var det att fixa gymväska och lite annat, samt äta innan jag tog bussen till gymmet. Inte vart där på ett tag nu, mest blivit pass hemma p.g.a. tidsbrist. Åh vad jag längtar tills jag får in rutiner igen och verkligen får tid för att ta mig till gymmet, tänk om gymmet vore utanför mitt fönster? Det hade ju vart något... 
 
Men iaf, blev ett himla lyckat pass och jag hade inte planerat något innan som jag alltid brukar. Kände för att bara ta mig dit och köra precis det jag känner att jag vill och hinner. Dock hade jag bestämt innan vad jag skulle träna, blev ben idag eftersom det är det som tyngst och jobbigast och om man bara får ett gympass på en vecka är det gärna det som jag prioriterar först. För nu lär det inte bli något mer på en hel vecka igen... Men men det är ju så ibland :) 
 
När jag kom hem så hjälpte jag pappa med matlagning inför imorgon, då ska vi till Annika och fira in det nya året! Så mysigt. Sedan blev det lax och potatis till middag, och resten av kvällen har jag spenderat med att packa till imorgon och till min moster då vi ska dit på nyårsdagen :) Har även gjort mina naglar lite nyårsfina inför morgondagen. Blir en kalasbra dag tror jag! Önskar er alla ett riktigt himla gott nytt år! Hoppas dock att vi hörs innan det men tiden springer säkerligen iväg imorgon så kanske inte hinner... 
Inveg mina nya fina träningshandskar idag också hihi♥

Kommentarer
Elin säger:

Åh, lax <3
Viktigt att ha mål, jag tror du klarar av alla! :) Gott nytt år!

2014-12-31 | 09:09:46
Bloggadress: http://ptelin.disciplin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback