Back/Biceps- workout

Nu är alla prov gjorda för denna termin, guuud så skönt! I alla fall såna som bedöms, eftersom det är otroligt nära betygsättningen nu och ja, det har vart en hel del på sistone och är fortfarande stressad över vissa ämnen, då vi inte får så mycket mer lektionstid... Men får helt enkelt lösa det på något sätt!
 
Drog i alla fall till gymmet efter skolan för ett rygg&biceps pass. För er som följt min blogg ett tag kanske vet att jag har svårt att få kontakt med ryggen ordentligt. Fick ändå lite kontakt idag men aldrig den där brännande känslan man gärna vill få. Men ett steg i rätt riktning iaf! Fick några nya favoövningar, som jag testade. Här är några av (rygg)övningarna jag körde under dagens pass, både gamla och nya. Ni kan klicka på övningarna för att få bild på dem.
Stående rodd i cable
Enarms latsdrag i cable
Enarms hantelrodd
Stångrodd (fast något mindre framåtlutad än bilden visar)
Ryggresningar (fast i en sån där ''ställning'') med viktplatta
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback