Boxing day

 Min fina nya sport-bh i finaste färgen hihi, fick den i julklapp av pappa♥
 
Hello! Annandagen har nu passerat och julen börjar närma sig mot sitt slut. Årets mysigaste högtid. Men inget att deppa ihop för eftersom det snart är nyår och då går vi mot nya tider och får nya chanser att skapa ännu ett underbart och lyckat år! Brukar alltid innan det nya året blicka tillbaka på det gångna året och skriva ner vad som vart bra, mindre bra, vilka stunder jag mått bra, när jag mått dåligt osv... Och såklart läsa förra årets text. Älskar denna lilla tradition för där skriver jag även ner förväntingar, planer och mål för det kommande året och det är så kul att se vad man skrev det förra året! Så det är ett litet tips till er alla. 
 
Denna dag har iaf gått otroligt fort, tyvärr. Men har vart en sväng på stan, till mellandagsrean och fyndade ett plagg jag gått och kikat på i evigheter! Blev så himlans glad när jag insåg att det var halva priset. Kommer absolut visa upp den här i bloggen framöver. När vi kom hem blev det laxlunch, perfekta uppladdningen för mitt pass lite senare. Gymmet är stängt idag så blev ett pass för axlar&mage här hemma. Men efterliknande en massa övningar från gymmet med hjälpt av ett gummiband och det brännde gött i axlarna! :D Även i magen såklart men just mage brukar jag nästan alltid träna hemma. 
 
Nu ikväll blev det lite gomiddag med ugnsbakade rotfrukter och fläskfilë med sallad, brysselkål och rödkol. Massa mums på det! Älskaaar rotfrukter♥ Vi har även spelat monopol några timmar idag, men är inte klara än. Men som det ser ut nu så leder jag, har lyckats tjäna massor pengar på bra affärer haha ;) 
 
Hur som helst, ska jag snart ta och avsluta denna dag då jag är väldigt trött. Imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter, ta vara på den med kära läsare, xoxo.
 




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback