Let it snow, let it snow, let it snow

Hej lördag! Och hellooo snöööö! Vaknade upp till snötyngda hus och marken bara glittrade av ett tjockt lager snö. Lite segt att det kom efter julen men blev ändå megaglad, kan inte ens förklara hur vackert allt är. Solen skiner dessutom och det är inte ens ett moln på himlen, en magisk vinterdag verkligen. Efter frukosten blev det en vinterpromenad i fina vädret och när vi kom hem fixade jag mig lite så jag gick och syrran ut för att fota lite. Fick några magiska snöbilder som jag definitivt ska dela med mig av så snart jag kan. Men så länge bjuder jag på min favorit, som syrran, 10 år, tog. Helt magisk, var bara tvungen att ha den som header också haha♥
 
Nu ska vi snart åka in till farmor, eftersom hon fyller år idag! Vi ska fira henne lite och hon ska bjuda på mat. Härlig lördag. Ibland älskar man bara livet lite för mycket på en och samma gång. Har så mycket pepp och motivation just nu till, livet! Så motiverad♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback