När stjärnans bloss, tänder sitt ljus hos oss, brinner en låga klar i hela norden

Hello! Dagen idag har vart väldigt skön faktiskt, mycket praktiska ämnen och i de vanliga ämnena jobbade vi inte, utan såg på film osv. Efter skolan blev det en sväng till gymmet, körde ett axel&arm-pass och det gick väldigt bra. Fick väldigt bra kontakt men märker dock att jag bör jobba med teknik i vissa övningar, så det får jag se till att göra helt enkelt. När jag kom hem försökte jag och syrran bygga ett fint pepparkakshus, men blev ju knappast lyckat... Var supersvårt att få ihop alla delar och när vi väl lyckades få ihop det insåg jag att det vart lite snett, men när jag försökte fixa det gick det sönder istället haha... Får ge det ett nytt försök en annan dag helt enkelt ;)
 
Är så grymt glad över att det i princip är jullov nu! Är dock en liten avslutning i skolan imorgon, då vi får betyg och sådant men därefter får man gå hem så blir ju knappast någon lång och jobbigt dag :)
 
Har ni fått jullov än?♥
 
iphonepic. Ni får ett super-recept på en pepparkakssmoothie! Lovade ju att jag skulle fixa fram ett bättre recept och detta blev verkligen kalasbra, you need to try it, now!
 ♥1 apelsin
♥1/3 färsk mango (kan uteslutas men helst inte)
♥Kvarg (tills du får önskad konsistens och smak)
♥Pepparkakskryddor (kanel, nejlika, ingefära)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback