Never skip legday, they said

Tisdag och två dagar kvar till jullooov! Och imorgon är det enbart 1 vecka kvar till självaste julafton.... Kan knappt bärga mig!
 
Efter skolan idag drog jag till gymmet, never skip legday they said, så det var precis legday det fick bli. Mosade benen och 90 minuter senare var jag död. Ungefär. Kändes mycket enklare idag än förra veckans benpass, hade helt enkelt mer energi att köra slut på! När jag kom hem blev det laxmiddag, favisen som ni kanske vet, och nu blir det snart dagens avsnitt av julkalendern! Mystisdag, det gillar jag. 
 
Hoppas ni har en riktigt bra kväll nu kära vänner och tänk på att julen snart är här så känns allt lättare hihi!♥
En lyxfrulle i enbart julsmaker, liksom hallå, julen är ju så nära så det vore ju dumt att äta en smula av något som inte är juligt hehe. Pepparkaksgröt och en nyttig saffransmuffins som jag nyligen postat receptet på här på bloggen, bara o bläddra ner några inlägg! Vem tackar nej till en muffin till frukost liksom? 

Kommentarer
Bexollila säger:

Tiden går så himlans fort!

2014-12-17 | 10:50:12
Bloggadress: http://nattstad.se/bexollila
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback