Pepparkakssmoothie

Gjorde en så enkel men riktigt god pepparkakssmoothie idag! Smakade verkligen jul. Dock kom jag på ett ännu bättre recept på en annan pepparkakssmoothie som jag bara måste testa snart! Återkommer med recept om det blir bra såklart. Åhh älskar att testa julrecept, ni lär få en hel del juliga recept en tid framöver nu kan jag säga haha ;)
♥1 minibanan (eko)
♥2 krm kanel (lite drygt)
♥1 krm nejlika 
♥1 krm ingefära
♥Ca. 130g kvarg
♥Valfri mjölk/ fil till rätt konsistens
♥Ev. någon sötning (t.ex. honung, stevia, dadlar)
 
Mixa alla ingredienser och tillsätt mer av något om så önskas, häll upp i ett glas och känn smaken av JUL. Men som sagt, tror mitt recept jag ska testa nästa gång blir ännu bättre och ännu juligare. Så ni får hålla utkik!
 
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

åååh vad gott!!

2014-12-02 | 18:42:33
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback