Today's workout

 
Idag stod jag, Frida och Amanda i skolcafeterian hela dagen, så vi slapp alla dagens lektioner! Riktigt skönt. Efter skolan var jag dock sjukt seg och trött men tog mig till gymmet i alla fall för ett benpass, grymt lyckat pass egentligen med en ny övning dessutom som jag verkligen fick hatkärlek till på en gång. Här är en video på den övningen. Sjukt himla jobbig men vet att jag ändå kommer köra den igen och igen då den verkligen var grym! Men var inte speciellt taggad under passets gång och jag ville verkligen bara gå därifrån hela tiden. Vikterna kändes tyngre än vanligt, huvudet dunkade av huvudvärk och jag gäspade mellan varje set hehe. TRÖTT. Men som sagt fick jag till ett grymt bra och jobbigt benpass iaf så känslan efter är ju ändå underbar.
Nu har vi precis ätit lite middag och jag ska väl strax plugga lite igen, hoppas ni får en bra kväll! xoxo
 
 
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback