Chokladsmoothie

 
Är precis hemkommen från en liten tur på köpcentrumet, kikat efter lite olika grejer. 
Hade sådan fruktanvärd huvudvärk idag, kändes ungefär som att mitt huvud skulle sprängas... Men när jag kom hem tog jag en tablett och det är bättre nu. Tränade i alla fall ett cirkeltränings- pass och det var så obeskrivligt skönt. Men innan träningen gjorde jag VÄRLDENS godaste smoothie! Vet att jag tjatar om smoothie hela tiden typ men på riktigt, det var himla längesedan jag gjorde en sådan god smoothie. Så jag måste bara dela med mig av receptet. 
En halv banan
Lite kakao
Ca. 1,5- 2 dl mjölk
En skvätt naturell fil
Jag vet inte exakt hur mycket jag tog av varje ingridiens för jag testade bara lite, men gott, det kan jag lova att det blev! Smakar som choklad nomnom♥ Blev dock ganska rinnigt, men det var bara positivt för min del men om ni vill ha lite fastare konsistens går det ju att ersätta en del mjölk med fil. 
Får nog snart göra en ny blogg, som BARA handlar om olika smoothies för det är ju ungefär det enda jag bloggar om haha. 
 

Kommentarer
Ebba♡ säger:

Gå in och kolla om du vann Guess Who tävlingen. Om du inte van va med igen så kanske du vinner nästa vecka.
Direktlänk:
http://humlanebba.blogg.se/2014/february/guess-who.html#comment

2014-02-03 | 20:37:14
Bloggadress: http://humlanebba.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback