Grattis till bästa syrran

Godkväll! Äntligen helg igen då. Och idag har det inte vart någon vanlig dag, utan min syster Evelinas 10-årsdag! Stor tjej nu ju. Så vi har firat henne ordentligt med presenter och god mat osv. Imorgon blir det som sagt kalas här hemma och det är en del att göra inför kalaset också. Så om jag får gissa kommer uppdateringen vara ungefär som idag. Det har verkligen ekat här idag, men jag hoppas att ni förstår varför. Har både vart i skolan, tränat och firat syrran.
 
Ikväll har vi rökt röding, såååå gott! Måste vara godaste maten någonsin alltså. Sedan har vi även kikat på premiären av Let's dance såklart. Kenza är ju med och det var verkligen jättekul att se henne dansa, skitduktig ju! Så jag hoppas och tror att hon kommer långt i tävlingen :)
Gammal bild på Evelina, ja åren svischar förbi snabbt. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback