Hektisk dag

Godkväll fina läsare!
Idag har jag fått mycket gjort kan jag säga och det känns otroligt skönt. Efter skolan tog jag spårvagnen in till stan och letade efter present till syrran. Blev klar rätt snabbt så gick i en hel del andra affärer. Hann besöka massor olika butiker och köpte b.l.a två böcker och lite fina sugrör. Böckerna köpte jag dock för ett presentkort som jag hade där. Efter ett tag mötte jag upp pappa och då gick vi direkt till friskis&svettis för att fixa gymkort. 
På vägen hem handlade vi en del mat som behövdes inför veckan också. När jag äntligen var hemma efter att ha flängt runt på stan fick jag äntligen lite mat i mig och var därefter redo för lite plugg. Nu är jag klar för idag i alla fall... Pjuuh det har vart en händelserik dag men känns skönt att ha alla dessa viktiga saker gjorda. 
 
Nu ska jag snart krypa ner under ett mysigt täcke och LÄSA! Så myyys, hoppas de nya böckerna är bra. Natti natti♥
 



Kommentarer
Beccys 2.0 säger:

Svar: Ah, ja det vet jag. För du måste ha transparent bakgrund när du klipper kanterna på bilden. Därefter png. Då borde det lösa sig. Även ta bort färgkoden i headern. För ibland händer det att man råkar ha vitt där. :)

Svar: Åh okej, gör ett nytt försök :) Tack! <3
Jennifer

2014-02-24 | 21:19:13
Bloggadress: http://beccys.com
Beccys 2.0 säger:

Säg till om det inte funkar så kan jag se om jag kan hjälpa dig genom att experimentera själv, :)

2014-02-25 | 16:53:12
Bloggadress: http://beccys.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback