Legday

Hello!
Jag är heeeelt SLUT i mina ben. Kan knappt gå! Körde ett nytt ben och rump- pass och herregud så jobbigt det var. Det blev på ca. 50 minuter och känslan efteråt var helt fantastisk. Får se om jag får träningsvärk imorgon, just nu känns det verkligen som det men jag har tyvärr ganska svårt att få det. 

 
Torsdagar är ju de dagar, som jag skrivit förr, som är värst enligt schemat. Men idag var det faktiskt helt okej! Inga praktiska ämnen men tycker att det mesta vi gör just nu i alla ämnen är väldigt roligt. Så det känns verkligen riktigt bra eftersom torsdagen i vanliga fall är hemsk. Och imorgon är det nästan bara praktiska ämnen, så ser fram emot morgondagen.
Ikväll har jag inte mycket att göra, otroligt skönt. Troligtvis ska jag fixa mina naglar, tro mig, det behövs! 
Dagens mellanmål, nomnom.♥
 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, det kan jag hålla med om :) och det där såg inte så dumt ut! Älskar verkligen ägg :D

2014-02-06 | 20:51:26
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Vad gott det där såg ut :)

2014-02-07 | 21:54:56
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback