Lugn dag

Ja, då var det söndag igen då. Men en helt grym söndag faktiskt, gissa vad jag ska göra? Inget alls. 
Hade först tänkt att träna men tror min kropp behöver en vilodag i och med att jag tränade hela kroppen i fredags och så blev det skidor igår. Kör ett riktigt pass imorgon istället!
 
Så idag står inte mycket på schemat, behöver dock tvätta mitt hår för det är så sjukt fettigt och äckligt. Men det går ju snabbt, så troligtvis kommer jag ha lite mer tid åt bloggen idag, yeey. 
Imorgon drar en ny vecka igång, men det är ju faktiskt bara två veckor kvar tills sportlovet börjar så nu är det bara att kämpa lite till så åker man på skidsemester!! Peeeepp. 
Ska sätta mig och smida lite planer för veckan strax, har lite skoj inplanerat i veckan som jag ser fram emot. 
 
Så njut av sista lediga dagen och återhämta er inför nya veckan! 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback