Mellomys

Har verkligen haft en trevlig lördag idag, Annika hade gjort sådan god mat också. Till lunch blev det en av mina favoriträtter, zucchini- paj med pesto. Mums♥ Sedan hade hon gjort en massa gott fika också, b.l.a en budapest- tårta. Så gott var det och det kändes mycket välförtjänt efter denna vecka. ^^
Vi hann inte göra så mycket mer än att spela lite spel och åka iväg en sväng för att köpa pjäxor till syrran, tiden går ju så hiskligt fort att man knappt hinner säga hej innan man ska säga hejdå haha. 
 
Var otroligt mätt när vi satt oss i bilen påväg hem, men vi har nyss käkat lite tacos i alla fall. Hann bli lite hungrig och tacos brukar ju oftast gå ner i vilket fall som heslt ;) 
Snart blir det massa mello- mys! Ska bli spännande att se vilka bidrag som är bra denna vecka, tyckte inte att det var så mycket bra förra veckan, det var väl 1-2 låtar som var bra men resten var skit. Hoppas på bättre denna kväll!
 
 

Kommentarer
Alina säger:

fina du!

2014-02-08 | 23:05:26
Bloggadress: http://torstenz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback