Perfekt lördag

Har precis fått i mig en mumsig lördagsfrukost och är nu mätt i magen. Håller på att fixa mig lite eftersom vi strax ska sätta oss i bilen för att besöka Annika, vi ska vara där över dagen och hitta på lite skoj, mysigt :)
 
Men ikväll kommer vi hem och ska laga tacos och se på mello! Perfekt lördag enligt mig, gillar att göra något på dagen men bara ta det lugnt hemma på kvällen. Och det som är bäst med denna helg, är att jag behöver inte ha ångest imorgon över att det är skola på måndag. Visst är det skola, men på tisdag och onsdag har vi temadagar och ska hitta på lite kul. B.l.a lära oss hjärt och lung- räddning! Spännande :D Och så är det ju sista veckan innan lovet vilket är så skönt. 
Men nu ska jag fortsätta fixa mig inför denna perfekta lördag. 
 
Hur ser en perfekt lördag ut för er?
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback