Recept

Jag fullkomligt älskar när folk lägger upp recept på sina bloggar! Jag vet inte vad ni tycker om det, vill ni att jag ska göra det mer? För det gör jag gärna. 
Jag gillar framförallt recept som är nyttiga, gärna något bakrecept eller liknande. Här är några recept som jag samlat på mig som jag verkligen måste testa någon gång.
När jag kommer hem från skolan på fredag tänkte jag testa att göra en mindre sats av pannkakorna, ska verkligen bli kul att testa! Men tror att det blir för mycket med hela receptet till bara mellanmål. 
Sedan efter jag kommit hem från skidsemestern på sportlovet är jag ju ledig några extra dagar, då ska jag definitivt testa något av detta :D
Banan och kokos- glassen! Lånar bilden från denna tjejs blogg.

Kommentarer
♫♪ sandra - en musikblogg säger:

gott!

2014-02-13 | 19:07:58
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback