Sista inlägget för dagen

Godkväll kära ni, har inte riktigt haft den tid jag velat till att uppdatera bloggen idag. När jag kom hem slängde (okej slängde var lite och ta i kanske haha) jag i mig en smoothie, sååååååå hungrig, såååå trött, sååå ont i huvudet. När jag sedan fått i mig smoothien, mådde jag bättre men då ställde jag mig och bakade med syrran. Vi bakade youghurtmuffins, hon har sin namnsdag idag och hon fick välja recept själv. Det blev himla smarrigt, smakade en liten bit när de precis var färdiga.
 
Sedan har jag även hunnit att träna, plugga, äta och kika lite på bloggar osv. Så nu är jag så gott som klar med allt på min ''att göra lista'' för kvällen och ska strax göra mig i ordning för natten. Blir troligtvis en rätt tidig kväll i mitt fall för jag behöver sömn känner jag. 
 
Kan bjuda på en liten bild från mitt kvällsmål. Tränade efter middagen eftersom vi åt väldigt tidigt idag, så kände att jag behövde lite återhämtningsmål. ♥
Och NEJ, det är INTE smör på knäcken haha. 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback