Styrketest

Hello kära vänner!
 
Idag har faktiskt vart en oväntat bra dag. Vi hade en grymt rolig idrottslektion och jag känner mig otroligt nöjd över min prestation. Styrketest var det och för fullpott på övningen ''jägarställning'' behövde man stå i 4 minuter. Jag och min vän Frida klarade 14 minuter! Helt klart mitt rekord och det kändes jättekul verkligen. Fick även fullpott på resten av övningarna. Hoppas att det går lika bra på fredag då vi fortsätter^^
 
När jag kom hem tränade jag ett kort pass och därefter blev det middag, lax idag. Finns ingen godare fisk, skulle kunna äta det varje dag hihi♥ Sen har jag pluggat och lite sånt viktigt, men nu ska jag bara ta det lite lugnt ett tag. 
 
Idag testade jag även de gulliga sugrören jag köpte på Lagerhaus i måndags. Tycker att det känns lite roligare att dricka sin smoothie med gulliga sugrör ju. Väldigt enkla egentligen, men de har det där lilla extra ändå!

Blåbärssmoothie med kokoskvarg! Blanda bara kvarg med kokosmjölk extra creamy. Bästa toppingen♥

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, det var hur kul som helst! Och hon var verkligen jättetrevlig, hade inte riktigt väntat mig det men hon var hur snäll och go som helst :)

2014-02-27 | 12:46:19
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Sanna Preifelt säger:

Älskar verkligen sådana sugrör, det enda jag tkr är synd är att de blir soggy om de är i drickan för länge i och med att det är papper :) Men de är såå fina! ❤

2014-02-27 | 15:56:37
Bloggadress: http://sannasrum.se
❤ BAMBI ❤ säger:

Hej sötnos!
Kika gärna in hos mig och var med i Veckans Vackra! :D
2 Vackra Vinnare dras varje vecka och länkas med sin header i ett inlägg och
nu är en ny omgång precis startad :D Ha en fin kväll!
Kram /Bambi

2014-02-27 | 18:01:44
Bloggadress: http://fames.se/bambi
♫♪ sandra - en musikblogg säger:

ser gott ut!

2014-02-28 | 18:32:26
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback