Vår, kom nu

Kom nyss innanför dörren efter en liten promenix, väldigt bra promenadväder, varken för varmt eller kallt med vinterjacka. Ett stort plus att det har börjat töa redan är ju självklart att man inte fryser ihjäl så fort man kommer ut. Efter sportlovet kan det gärna bli vår! 
Har inte gjort speciellt mycket idag, tränat som sagt och sedan pluggat lite och planerat inför veckan, en helt vanlig söndag för mig :) 
Bild från förra våren, åh tänk så underbart det skulle vara att få tillbaka just detta ögonblick. 

Kommentarer
melinda ♥ säger:

Tycker också att våren kan komma nu!

2014-02-11 | 02:32:49
Bloggadress: http://melindaemilia.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback