Vårväder

God förmiddag!
Började dagen med en mumsig frulle och därefter skyndade vi oss iväg för att lämna Evelina på dansen, hon börjar dansa idag och det är bara 5 minuter från där vi bor, himla bra ju! När vi lämnat henne gav vi oss ut på en promenix, pappa och jag, i det härliga vädret! Så otroligt skönt om det faktiskt kunde bli lite vår nu. Men man får väl räkna med att det kan lika gärna komma en meter snö igen, eftersom det bara är februari. Vi bor ju trots allt i Sverige...
Men man kan ju alltid hoppas ändå! 
 
Idag ska jag inte göra mycket alls egentligen, fixa naglarna och möjligtvis träna lite senare om jag får lust. Har trots allt tränat två dagar i rad nu, men vi får se. Brukar alltid sluta med att jag inte har något att göra så då blir det ett träningspass ändå hehe. Men tränar självklart olika muskelgrupper♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback