Back to school

Idag har jag vart lite med min fina Amanda, vi gjorde inte så himla mycket direkt men vi hade mycket att prata om eftersom vi inte har träffats på jätteeelänge. 
Och nu är alla julgrejer borttagna hemma hos oss, rätt skönt ändå. Älskar att ha julgrejer framme men när julen är helt slut känns det bara tråkigt, eftersom jag blir alldeles julig när jag ser allt haha. Det är samma med min blogg, måste fixa den snart och ta bort juldesignen. Ska försöka hinna med det i veckan men vill ändå lägga ner lite tid på den, så att den blir välgjord och fin. ^^
 
Imorgon börjar även skolan, inte speciellt kul men det är bara att gilla läget helt enkelt. Kommer vara halvt död imorgonbitti däremot, längtar inte direkt...
 
Men hoppas ni får en riktigt bra kväll och lycka till för er som börjar skolan imorgon också. xoxo
Saknar sommaren så otroligt, nu kan vintern komma ett litet tag sen blir det vår och därefter en lååång sommar!
 
 

Kommentarer
elin stridh säger:

ja och många harj u så himla konstiga designer och fruktansvärt mycket reklam :P bloglovinbyte?

2014-01-07 | 20:48:58
Bloggadress: http://elincecilia.com/
Sofia säger:

fin bild :D hur känns det att börja skolan igen? :)

2014-01-08 | 08:02:16
Bloggadress: http://byfia.com
Sofia säger:

fin bild :D hur känns det att börja skolan igen? :)

2014-01-08 | 08:02:17
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback