End of the week

Det kändes skönt att komma hem mitt på dagen, det är så skönt med en söndag hemma. Har pluggat och tränat lite b.l.a Även vart med till affären för att inhandla lite mat till den kommande veckan. Förstår inte hur tiden bara kan rinna iväg så fort. Redan ny vecka, jag skrev ju nyligen att det var fredag? 
Men än är inte helgen slut, ska sätta mig till ro i min säng och läsa några sidor ur bästa boken Nyckeln innan mina drömmar tar över. 
 
Ser ändå fram emot denna vecka, ska b.l.a klippa mig vilket jag verkligen längtar till. Kommer bli så otroligt skönt då jag tänkt ta rätt mycket, i alla fall det som är slitet. Vilket dock är rätt mycket. 
Jag önskar er ett bra avslut på denna helg i alla fall. xoxo
 
 
 
 Bild tagen i höstas. #bildbrist

Kommentarer
sofia säger:

Fin bild !:)

2014-01-12 | 22:34:35
Bloggadress: http://byfia.com
säger:

Fin bild du har!:D

2014-01-13 | 04:40:47
Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/
Ronja & Elin säger:

Åh, asfin bild! :)

2014-01-13 | 13:33:33
Bloggadress: http://rustandstardust.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback