Pics from today

Ni får lite bilder från dagen, inte något märkvärdigt men bättre än inget alls. Har ju såklart vart i skolan idag och efter det tränade jag, lite som vanligt ungefär. Till middag blev det lax med citronsås, helt sjukt vad gott det är! 
Imorgon ska jag och familjen en liten sväng till Ikea men vi får väl se hur mycket bloggen hinner uppdateras. Behöver plugga också då jag har två prov som sagt, men ska absolut försöka få in något inlägg mellan skolan, Ikea och plugg. Problemet är bara att det finns inte mycket att skriva om de dagar jag bara går i skolan. Inget märkvärdigt händer så det är svårt att få till några skojsiga inlägg. Tyvärr blir det så men ska försöka fota lite samt göra lite fler videos eftersom jag har tusentals idéer på videos.
 
Önskar er alla en härlig kväll, xoxo.♥

Kommentarer
Emilia säger:

Åhh vad fint hår du har!

Svar: Åhh tack så mycket!
Jennifer

2014-01-20 | 20:49:22
Linda säger:

fina!:D

2014-01-21 | 15:44:16
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
sofia säger:

Tack för ditt tips :)

2014-01-21 | 16:04:48
Bloggadress: http://byfia.com
Fatma säger:

Fina bilder :)

2014-01-22 | 01:11:26
Bloggadress: http://fatmas.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback