Saturday feeling

Har nyss kommit ur duschen efter ett sjukt jobbigt cirkeltränings- pass. Alltså styrka blandat med kondition. Var rätt opepp på att träna idag men utförde alla övningar ändå och det slutade med ett 45 minuters- pass. Känslan efteråt var underbar i alla fall! 
 
Gårkvällen var himla rolig, vi spelade lite spel, snackade och gick ut en sväng och sprang i snön haha. Men som tur var så fick jag sova ut ordentligt för vi gick inte och la oss så sent. Känns skönt att man inte är så trött idag! Hade en väldigt bra fredag i alla fall♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback