Titanic

Okej, har suttit här nu i snart en kvart men fortfarande inte skrivit ett ord. Min inspiration går inte att greppa just nu, finner inga ord. Tänkte först skriva om min dag: Var hos kompisar, såg titanic, dog lite för att Leonardo Dicaprio är så snygg, gick hem, åt, gick ut en promenad, ska snart skriva på en engelskauppgift. Intressant? Neeej. 
 
Men vad ska jag knappa ner på tangenterna då om inte min dag? Tips? Men vad för tips? Inspirationsbilder? Men det är kanske tråkigt? Visa bilder från min dag? Men jag har ju inte tagit några bilder idag? 
 
Dessa tankar snurrar omkring i mitt huvud och jag börjar få panik för att jag inte uppdaterat på länge. Så svårt ibland. Men ändå så kul när man väl har den där bloggpeppen. 
 
Ja ni, dessa perioder är inte så himla enkla. Vet helt enkelt inte vad jag ska blogga om. Men insåg just att jag skrivit ett helt inlägg om ingenting i princip, men det får duga. xoxo
Titanic ♡
:) | via Tumblr.yep

Kommentarer
MATILDA säger:

så bra film!

2014-01-28 | 20:47:05
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Lotta säger:

Sv: Jaa, det tycker jag verkligen :)

Ooh det var jättelänge sedan jag såg Titanic! Den är ju så himla bra :)

2014-01-28 | 21:38:17
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
ami säger:

Tictanic var ju asbra, så länge sen man såg den.
Jag gör gärna bloglovinbyte :D

2014-01-29 | 07:12:30
Bloggadress: http://twofaced.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback