Torsdag imorgon

Just nu känns det verkligen att jag har tränat, kroppen känns som bly och det är en sån underbar känsla. Då vet man att träningspasset gav något. Lovely♥
Har annars spenderat kvällen åt lite plugg, har SO- prov imorgon som sagt. Men nu ska jag snart krypa ner under täcket och kika lite på One Three Hill. 
Har vart så fruktansvärt trött precis hela dagen, så det blir en rätt tidig kväll för min del. Så får vi hoppas att jag blir utvilad tills morgondagen, vilket är den jobbigaste dagen på hela veckan. Gillar inte alls torsdagar. Men det är bara att se det positivt, kommer säkert lära mig en massa nytt imorgon, yaay va bra! Sen är det ju fredag igen, en lugn helg hemma väntar för mig, så himla skönt. 
Vilken är värsta dagen på veckan för er del? 
Gammal bild, har inte mycket annat tyvärr. 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

tack så mycket:)

2014-01-23 | 15:19:13
Bloggadress: http://ibelieveinyou.shapemeup.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback