Bara så meningslöst

Har verkligen tappat den där bloggpeppen helt och hållet på senaste tiden! VAD ska jag blogga om? Det känns som inget av det jag skriver är intressant, speciellt när jag inte få några kommentarer längre. Att inte ha någon aning om det jag skriver ens har någon betydelse alls, är det någon som läser ens? Eller är det helt meningslöst? Ska jag lägga ner hela bloggen?
 
Nä, det tänker jag inte göra då bloggen är en del av mig och jag tycker det är sjukt kul att blogga, när man väl har peppen. Men just nu har jag fått världens dipp. Inget är kul längre. Trycker ner fingrarna mot tangenterna och stannar upp efter 5 sekunder. Är detta verkligen något som andra kommer vilja läsa om? Är detta något jag själv tycker är kul att blicka tillbaka på om några år? Vissa saker, ja. Men vissa saker, absolut inte.
Det jag själv tycker är roligast att läsa om på andras bloggar är träning, hälsa och recept o sånt. Det är sådant jag intresserar mig av. Och om jag skulle börja skriva mer om det, så skulle säkert vissa lämna bloggen, men säkert vissa andra som finner min blogg och stannar, för att de också har samma intresse. 
 
Men om jag då skulle börja blogga mer om sånt, vad skulle jag då göra för slags inlägg? Olika recept såklart, men när det gäller träning? Jag är ju ingen expert på sådant, till skillnad från personliga tränare som driver bloggar och dagligen kan ge sina läsare motivation och svara på frågor helt korrekt. Men jag då? Vad ska jag göra? Jag själv kämpar ju ibland för att återfinna motivationen, jag själv ställer massor frågor till olika träningsbloggare, för att lära mig, för jag är inte alls någon expert. Skulle någon människa, intressera sig av min träning och utveckling? Jag som fortfarande bara kommit en bit in i den stora träningsvärlden, som fortfarande är helt och hållet ny och precis börjar lära mig om detta. Visst kan jag en del om träning och hälsa, visst har jag kommit en ganska bra bit, visst har jag verkligen kommit in i det och funnit motivationen... Och visst har jag lärt mig att pusha mig själv så att jag, trots att jag inte har någon som helst lust, ändå kör det där träningspasset. 
 
Men frågan är bara vilka inlägg ni tycker är roliga inom träning och hälsa, ett problem även där. Det är inte så intresant att bara få läsa: Ja idag har jag kört ett pass för triceps och så blev det en löptur därefter. Spelar ingen roll vad jag än skriver om, tycker folk att det är intressant? Annars känns allt helt meningslöst.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Niclas säger:

Jag läser allt! Jätteintressant ! Fortsätt med alla träningsknep och nyttiga smoothies mm Kram <3

Svar: Kram<3
Jennifer

2014-06-02 | 20:26:16
Annika säger:

Du har en jättefin blogg Jennifer! 😃👍💕
Fortsätt skriv från hjärtat med bladad kompott av dina intressen och händelser i ditt liv...
Du är en toppentjej som sprider mycket glädje och inspiration!
Kraaam! / A

Svar: Tack så jättemycket, va glad jag blir av din kommentar! Massa kramar <3
Jennifer

2014-06-02 | 22:54:48
Sanna säger:

Hej på dig, fin blogg, hoppas du får upp intresset snabbt
Är ny i bloggvärlden, vore kul om du ville kika in hos mig!:)

2014-06-02 | 23:49:13
Bloggadress: http://nattstad.se/sannanilssonsegna
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback