Bästa. Filmen. NÅGONSIN

Hello guys!
Var som sagt på bio ikväll och såg ''förr eller senare exploderar jag. Säger bara: Oh my GOD!
Den mest gripande film jag någonsin sett och man kunde höra att alla satt och grät i hela biosalongen. Vi satt kvar under hela eftertexterna, tills filmen var helt slut och grät som bara den haha! Men en sån sjukt underbar film som jag lätt kommer se flera gånger igen, känns som det är en film man kan se tusen gånger utan att tröttna och ändå gråta lika mycket till varje gång. Så sjukt värt att se den på bio också för man får ännu mer känsla för den då, ni MÅSTE bara se den! 
 
Kan väl även tillägga att jag aldrig kan gråta till filmer hur sorgligt det än är, grät inte ens till titanic senast! Så man kan ju ganska lätt konstatera att denna film, var verkligen sorglig, på riktigt!
Köpte en celsius innan bion för att testa, vet att den egentligen ska tas i samband med träning men ville ändå testa för att alla säger att det är så himla gott och bra. God var den absolut och fick massor energi! När jag kom hem var jag tvungen att göra något med energin jag hade så körde lite armhävningar och slutade med att jag slog mitt eget rekord, 53 stycken klarade jag! Utan vila då såklart och för många kanske det är jättelite, men för mig är det rätt mycket faktiskt haha... Så om man vill få lite energi innan ett pass, speciellt på morgonen så kommer jag absolut köpa den igen. Däremot inte utan träning nästa gång :)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback