Kondition på schemat idag

Heej på er!
 
Alltid så förbaskat svårt att veta hur man ska starta sina inlägg, sitter alltid en evighet och funderar haha... Men hur som helst. Sitter just nu, fortfarande i min pyamas och gör inte något alls i princip. Ska snart köra ett HIT-pass. Fick världens beslutsångest idag, det stod mellan vilodag, HIT-pass, intervaller eller både och. Men kom fram till ett HIT-pass till slut haha...
 
Efter lunch så ska jag träffa lite kompisar, så det ska bli trevligt :) Men jag ska inte slösa bort min tid genom att sitta och skriva bara meningslösa grejer här nu! För jag bör hoppa i mina träningskläder nu och träna så svetten rinner :D
 

Mitt hår ser hemskt rufsigt och tovigt ut på bilden och ja, jag hade verkligen VÄRLDENS sämsta hårdag igår, håret ville inte alls det jag ville :(


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Så vacker!

Svar: Åh tack finis, detsamma!
Jennifer

2014-06-27 | 10:18:37
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback