Långhelg

 
 
Mixade ihop en himla mumsig smoothie idag när jag kom hem, gjord på en banan, en clementin, hallon, extra krämig naturell fil, någon klick kvarg. Ledsen för att det sällan blir enskilda smoothie-inlägg nu för tiden, men orkar inte ta fram mått jämnt och mäta upp exakta mängder av allt. Men ska försöka bli bättre på det!
 
 
Hej på er!
 
Var ett tag sedan jag skrev ett sånt här inlägg nu, men har som sagt inte riktigt haft peppen. Bloggen har fått lida lite, hellre att de få inlägg jag gör blir bra än att göra massor ointressanta :-)
Nu är det i alla fall en långhelg som väntar vilket känns riktigt härligt. Dessutom är det inga lektioner nästa vecka utan en massor annat vi ska göra. Så kommer alltså inte ha några mer lektioner alls i årskurs 7! 
 
Denna veckan har vart väldigt lugn i skolan också. Förrutom skolan så har jag tränat en del såklart, men annars mest tagit lugnt och vart med Amanda lite o så. Idag blev det ett benpass, mest fokus på rumpa men kan säga att jag knappt kunde gå efteråt, heeelt slut haha. 
Imorgon är det nationdagen och vi ska iväg en sväng under dagen och kolla på någon flygshow och lite annat, vet inte riktigt vad det skulle vara för något men det blir säkert roligt iaf! 
 
Gör ni något speciellt imorgon?

Kommentarer
Sofia säger:

Gott :D

Svar: Jaa smoothies är ju alltid en favorit :)
Jennifer

2014-06-06 | 08:30:09
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback