Lately

Hej på er!
 
De senaste dagarna har jag inte riktigt funnit tid för bloggen, men så kan det vara ibland.Tänkte i alla fall dra en snabb genomgång om min helg.
 
I fredagskväll så var jag hemma med familjen och vi grillade oxfilé och till det åt vi pappas egna rödvinsås och potatisgratäng... Alltså kan inte sätta ord på hur gott det var. Rena lyxen! Och så blev det färska hallon med glass till efterrätt, även det supergott. Så bastade vi och badade i poolen, trots att det varken var speciellt varmt i luften eller i poolen. Men det var hur som helst en väldigt mysig kväll!
Igår så åkte vi en sväng till Anneli och sov där i natt, också väldigt mysigt. Fick träffa Therese som jag inte träffat på huuur länge som helst eftersom hon bor i Spanien!  Så det var väldigt roligt.
 
Och idag kom vi hem på förmiddagen och vi har vart en liten sväng in till ett shoppingcentrum och jag kikade efter bikini men hittade verkligen inget :( Men kom hem med en ny bok i alla fall, går åt nu på sommaren för det förekommer ofta just nu att jag sitter och inte har minsta aning om vad jag ska göra. Så perfekt med läsning såna dagar! Blev även en liten mysfika på espresso house innan vi drog vidare.
 




Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback