Legtuesday

Hello!
Idag har jag haft lite mer att göra än de senaste dagarna. Efter att frukosten hade sjunkt ner lite så gav jag mig ut på en liten mini-löptur, eller joggingtur rättare sagt. Inte supersnabbt gick det men, det vara bara uppvärmning! Var alldeles lagom uppvärmd för dagens ben&rump-pass när jag kom hem. Laddade upp med massor vatten och jag var mer än redo. Så var garanterat heeelt slut i benen efter passet. När jag redan var trött efter att ha sprungit, innan passet ens börjat haha... 
 
Men det gick superbra ändå och efter det blev det en ordentlig portion med kycklingsallad, riktigt gott och jag kan lova att det blev en portion till :-) Både jag och syrran blev proppmätta och efter att ha plockat i ordning och efter en lång och skön dusch, satte jag igång och städade lite. Plockade i ordning lite i mitt rum plus dammsugade lite på undervåningen. Nu kan jag äntligen sätta mig ner med väldigt gott samvete, så fort jag avrundat detta inlägg kommer jag nog dyka in i en bok och läsa resten av dagen, typ hehe. Ha en bra dag, kram
 
 

Kommentarer
NICOLE säger:

Åh vad härligt!! :D
Joggning är toppen för förbränningen så det gör ju inget om det skulle gå saktare än en löptur =)
Skönt att du blev trött i alla fall :D

SV HIhi ja :D
Haha jaa du får nog vila den ben nu!

2014-06-24 | 21:05:57
Bloggadress: http://nnnnicolee.blogg.se
Agnes Eriksson säger:

mumms så gott!! Och så duktig du är! kram

2014-06-24 | 23:06:31
Bloggadress: http://www.agneseriksson.blogg.se
NICOLE säger:

SV Ja okej, vi får tipsa varandra då ifall vi hittar något bra! =)

Tack det har jag! Hoppas du med haft det. Sov gott, så får vi se om du kan ta dig upp ur sängen imorgon! ;D

2014-06-24 | 23:29:37
Bloggadress: http://nnnnicolee.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback