♥Midsommar 2014- Bilder del 1♥

Heej!
Igår var det midsommarafton och jag tog en paus från allt. Fick bli ett ynka inlägg som var tidsinställt åt er och tog en vilodag från träningen. Väldigt välbehövligt och skönt. Hade en supermysig dag, firade tillsammans med familjen och även farmor, vi var bara hemma hela dagen. Plockade blommor och gjorde blomkransar på förmiddagen. Sedan gick vi ut en sväng och fotade, pappa hjälpte till och fotade några fina bilder, sedan fortsatte jag och Evelina att ha lite kul med kameran. Här kommer del 1 av bilderna från igår! Kommer även en del 2 plus lite mobilbilder från dagen igår♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback