Ny motivation

Den senaste veckan kan jag väl inte påstå att jag skött kosten speciellt bra hehe, blivit en del onyttigheter nu till helgen men är nu mer än taggad på att kicka igång den kommande veckan med massor av nyttiga godsaker och en massa härlig träning. Man märker verkligen hur kroppen reagerar när det inte riktigt blir som vanligt, man mår inte alls lika bra. Dock har jag för mesta delen skött kosten, iaf när det gäller de tre huvudmålen och trots allt lyckats få ihop iaf 5 träningspass, men sedan har det blivit en del onyttigheter där emellan. Men bara det räcker för att min kropp ska reagera.
 
Men ibland behövs såna veckor för att återfinna motivationen och det är inget någon ska må dåligt över utan det är bara att se framåt igen och låta den kommande tiden bli en sån tid då man mår riktigt bra istället! Sålänge det inte går över till en väldigt lång period vill säga, men glöm aldrig att man bara är en människa och alla har perioder som är mindre bra än andra, gäller självklart inte bara detta ämne utan livet i allmänhet. Men glöm bara inte att lyssna på dig själv och glöm inte vad just du mår bra av innerst inne :)
 
Massor av inspo från weheartit, jag blir sjuuukt taggad av dessa bilder!
 
 

Kommentarer
Kajsa säger:

Peppande bilder!

2014-06-15 | 21:19:29
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
CATTOAST säger:

väldigt peppande!! :)

2014-06-16 | 10:53:57
Bloggadress: http://cattoast.se
Flisan säger:

Najs inspo :D

2014-06-16 | 10:56:50
Bloggadress: http://fflisan.blogg.se
Katta säger:

Fin blogg kolla gärna in min skulle betyda guld :) Kram!

2014-06-16 | 11:14:48
Bloggadress: http://shettisdrottning.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback