Through my iPhone

Love VS♥
 
 
Mys i lördags.
Käkade grillat i lördags tillsammans med palsternacka, sötpotatis, lök och morötter i ugn, heaven!
Hallonsmoothie toppat med hemgjord nyttig nutella(recept), hallon o kokos. Gör nästan bara hallonsmoothies nu för tiden haha men det är ju så gooott!
 
 
Idag har jag vart ute nästan hela tiden för att ta vara på det underbara vädret. Vi var inte i skolan idag utan vi hade någon slags trekamp där man skulle samla ihop poäng genom att t.ex springa/gå en viss sträcka. Jag och mina vänner satsade på att promenera oss runt det och det slutade med att vi hade gått 1,2 mil! Så det känns rätt skönt att veta att man har gått en sådan sträcka idag. När jag kom hem runt halv tre så gjorde jag i ordning en hallonsmoothie, som sagt, men jag kokade nästan så varm jag var så fick vara inne ett litet tag. Men efter ett tag gick jag ut för att bättra på brännan lite hehe.
 
Lyckades trots värmen köra ett träningspass för triceps och rygg, inne däremot för att träna ute idag hade inte vart någon bra idé precis. Hoppade ner i poolen direkt efter passet och det var det skönaste jag vart med om idag kan jag lova er! Usch har känt mig så äcklig och svettig hela dagen haha. Men klaga, det får man ju inte göra för jag älskar värmen ändå. 
 
Gäller dock att dricka ordentligt! Jag själv har fått i mig mer än 2 liter vätska idag, har verkligen blivit bättre på det där med att dricka ordentligt med vatten. 
Dricker ni tillräckligt med vatten eller slarvar ni med det? Har själv vart superdålig på det förr.

Kommentarer
giime säger:

Fin blogg ☺

2014-06-11 | 21:25:38
Bloggadress: http://giiiiimee.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback