Thursday? No, legday!

Dagens mumsiga frulle bestod av banangröt toppat med nyttig hallonsorbet och till det en liten macka med honung och kokos! Konstigaste grejerna att ha på mackan men åt honung på mackan när jag var liten och kom på det nu, blev sjukt sugen och det är sååå gott så var bara tvungen hihi. Och kokos säger jag bara, varför är det inte ett normalt pålägg egentligen? För det måste bara vara fler som testat, sååååååååååå gott♥
 
 Efter att ha fått i mig frullen här ovan, så gjorde jag mig redo för ett benpass. Lite nya övningar och det brännde ju ganska ordentligt i benen kan jag säga, härligt härligt. Annars har jag och syrran inte gjort så himla mycket idag, men har ändå lyckats få dagen att rulla på rätt så bra faktiskt. Bakade dock lite förut, mandelsmör som ni ser receptet på här nedan. Blev hur gott som helst!
 
Imorgon är det midsommar och vi ska här hemma fira lite grann. Farmor kommer och även våran farbror skulle nog komma ett tag. Käka lite sill och potatis och annat gott, mums♥ Hoppas på fint väder bara! Åtminstone uppehåll kunde vi väl få, eller hur? Men det är ju en tradition att det alltid ska regna precis när man ska äta på midsommar, haha. 
 
Hur firar ni midsommar imorgon? Eller firar ni inte alls kanske?





Kommentarer
Mirjam Wallmark säger:

Åh mums vad gott! Hur gör du banan gröten? :) kram

2014-06-19 | 19:26:29
Bloggadress: http://mirjamwallmark.blogg.se/
Sofia säger:

Gud vad gott :D

2014-06-19 | 20:25:10
Bloggadress: http://byfia.com
Lydia Elstig säger:

Så gott!

2014-06-20 | 11:49:50
Bloggadress: http://lydiaelstigs.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback