Bio

Heyy! Har haft en mysig lördag, mest spenderat tiden hemma och inte gjort så mycket. Men som sagt så var jag på bio med familjen och såg Frozen. En himla bra film! Olof och Sven är ju sååå gulliga haha. Kommer absolut se filmen igen på datorn, för den var verkligen riktigt bra. Ikväll har vi bara käkat lite god middag och tagit det lugnt framför tv:n. Imorgon väntar en hel del träning som jag ser fram emot! Wihoo va kul♥



Till middag blev det röding med rotfrukter och lite annat gott. Dööör så himla gottigt det var, skulle kunna äta det varje dag♥♥
 
 
 

Kommentarer
ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

Så gott :D

2014-03-16 | 00:51:49
Bloggadress: http://adaras.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback