Busy doing nothing at all

Hello sunday!
Sitter i min mysiga morgonrock framför datorn. Har precis fått i mig en rejäl frulle/brunch och är redo för dagen. Dock ska jag inte göra något alls idag i princip. Min förskylning som har lurat under hela veckan bröt ut i fredags och jag mådde inte så bra under fredagen och även förmiddagen igår. Men idag känns det mycket bättre i alla fall men vill gärna vänta några dagar med träningen, dock ska jag boka in ett pass på friskis, tisdagkväll. Weho va kul om jag mår bättre då :D 
 
Igår var jag självklart bänkad framför tv:n när mello sändes, hejade egentligen inte på någon speciell utan tyckte det var flera som var duktiga. Men gillar Ace mycket, men Sanna var helt klart en värdig vinnare tycker jag! Dock tror jag att det hade gått bättre för Ace i ESC eftersom den sticker ut. Men som sagt, Sannas låt var bra den med :)
 
Och idag stämmer Ace låt väldigt bra in på min dag, cause I'm busy doing nothing at all! Nu ska jag starta igång denna lediga söndag, xoxo♥

Från hotellrummet i fredags. Älskar Aloe Vera drycken!!♥

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Älskar låten!

2014-03-09 | 13:16:43
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback