Intervaller i vårsolen

Godkväll finisar! Denna helg har var helt fantastisk, har verkligen njutit av det vackra vädret och tagit det lugnt för det mesta. Igår var vi ute i skärgården en sväng och det blev våfflor till lunch! Åt aldrig det i tisdags så det var verkligen mumma. Och igårkväll grillade vi lite, åhh så härligt att det äntligen går att grilla. Vårkänslor♥
 
Men idag kom vi hem omkring klockan tre och efter ett tag körde jag ett intervallpass i eftermiddags-solen som såg ut så här:
Uppvärmning: Powerwalk 5 min
2 min springa+ 1 min gå x 30 min
Avslut: Gå 7 min
 
Det blev riktigt svettigt och sjukt härligt. Totalt 42 minuter och lite drygt en halv mil. 
 
Har ni tränat idag? Vad för slags träning?


1. Från intervallpasset. 2. Hallonvatten! Mmmm♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback