iPhone-Pics

Hello fridaaay! Är så otroligt glad att helgen äntligen är kommen. Kanske kan jag återfinna min bloggpepp med lite ledighet? Ja, ni har nog märkt att uppdatering har vart sjukt låg senaste dagarna. Har liksom inget roligt att komma med, speciellt inte när jag har en liten paus från träningen. Meeen på måndag drar en ny vecka igång och då är jag sjukt taggad på att köra igång igen efter en veckas vila. 
 
Något jag dock inte vart så dålig på är att ta matbilder med min iphone, heheh. Så fort jag äter något smarrigt så åker mobilkameran fram och knäpper lite bilder. Här har ni lite pics från senaste veckan! Räddningen när inte orden räcker till riktigt.

Otroligt god mugcake (<-- Klick) i mindre variant, med mosade hallon. 
Vi testade att göra en broccoli- omelett till middag för några dagar sedan. Sjukt goood! 
Vart så sugen på något varmt så testade en nyttig variant av varm choklad! Superenkel, bara att ha i ca. 1-2 tsk kakao i 2 dl varm mjölk. Ev. lite sötning som t.ex honung. 
Fruktsallad av ananas, banan, passionsfrukt och apelsin toppad med lite kokos!
Och idag gjorde jag en smarrig smoothie på en halv apelsin, några ananasbitar, en mini- banan, en kiwi och en skvätt naturell youghurt♥
Om du har en kiwi i, tänk på att mixa allt annat FÖRST och sedan tillsätta kiwin. För om du mixar kiwi för länge blir det som små svarta pepparkorn, inte gott! Det blir ju självklart svarta prickar i vilket fall som helst men de sätter sig i gommen annars. 

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Vad typsikt! :/ och jag har haft fullt upp med plugg och kalas, fyllde ju år igår =) KRAM

2014-03-21 | 21:20:33
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback