Kalas

Hello! 
Idag har det vart fullt ös här hemma, först nu som jag ens startar datorn. Så nej, jag har inte haft minsta tid att uppdatera överhuvudtaget. Men kul har det vart! Direkt efter frullen startade jag och Annika med att baka en budapest- tårta. Det blev jättebra, men man fick hålla andan ibland för vissa moment blir antingen bra eller så blir det pannkaka av allt. Gott det med dock hehe. Nej men det gick bra som sagt. Vid halv två kom gästerna och då åt vi lite sallad, så himlans gott. Och efter ett tag kom syrrans vänner och då blev det lite fika och därefter lekte de lite olika lekar. 
Nu har alla gästerna åkt hem och jag är PROPPMÄTT. Haha standard efter kalas. 
 
Ikväll blir det mello självklart, hoppas att J.E.M tar sig vidare och sedan vet jag inte helt säkert vem jag håller tummarna för. Vi får se :)
Vem hejar ni på?
 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Tack så jättemycket:) och otroligt fin bild på dig!!

2014-03-01 | 18:21:35
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
jenny säger:

Shit vad du är snygg!!!!!!

Svar: Men åh tack så mycket gullet! :)
Jennifer

2014-03-01 | 20:34:28
MATILDA säger:

fin!

2014-03-01 | 22:59:29
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback